Από το Blogger.

Και άλλα καραγκιοζιλίκια με την "αξιοκρατική" συνέντευξη

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

Δύο υποψήφιοι Διευθυντές έκαναν «σκονάκι» για να περάσουν τη διαδικασία της συνέντευξης και να προωθηθούν στις διευθυντικές θέσεις.


Σάλος ξέσπασε χθες στην εκπαιδευτική κοινότητα του Νομού Μαγνησίας μετά την αποκάλυψη πως δύο υποψήφιοι Διευθυντές Σχολικών Μονάδων, έκαναν «σκονάκι» για να περάσουν τη διαδικασία της συνέντευξης και να προωθηθούν στις διευθυντικές θέσεις.
Οι υποθέσεις που εξετάστηκαν από το ΠΥΣΔΕ είναι δύο και αφορούν μάλιστα σε εκπαιδευτικούς με μεγάλη διδακτική εμπειρία, ενώ ο ένας εκ των δύο κατείχε στο παρελθόν διευθυντική θέση!

Δεν σταμάτησαν να χτυπούν τα τηλέφωνα των μελών της Διοίκησης της ΕΛΜΕ Μαγνησίας χθες από εκπαιδευτικούς και κυρίως από υποψηφίους Διευθυντές Σχολικών Μονάδων μετά την δημοσιοποίηση πως δύο υποψήφιοι Διευθυντές Σχολείων έκαναν σκονάκι για να περάσουν τις εξετάσεις της συνέντευξης.
Οι εκπαιδευτικοί και κυρίως όσοι βρίσκονται στη διαδικασία για την επιλογή τους σε διευθυντή θέση, θορυβήθηκαν ιδιαιτέρως από τις δύο υποθέσεις, σημειώνοντας πως η διαδικασία της συνέντευξης θα πρέπει να είναι αδιάβλητη.
Οι δύο υποψήφιοι οι οποίοι φέρονται να βρήκαν τις απαντήσεις στις ερωτήσεις που τους έθεσε το Συμβούλιο Επιλογής με το laptop τους διαμέσου του διαδικτύου, πέρασαν χθες από το ΠΥΣΔΕ και έδωσαν τις εξηγήσεις τους για το ζήτημα.
Οι εν λόγω εκπαιδευτικοί, σύμφωνα με πληροφορίες έχουν μεγάλη διδακτική εμπειρία, ενώ ένας εκ των δύο κατείχε και διευθυντική θέση, ενώ η υπόθεση έχει διαβιβαστεί και στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας.
Επειδή όμως το ζήτημα χαρακτηρίζεται άκρως σοβαρό, μιας και ο Διευθυντής κάθε σχολείου από τον Σεπτέμβριο θα έχει αυξημένες ευθύνες και διοικητικά καθήκοντα, μετά την κατάργηση γραφείων των Διευθύνσεων, ενδέχεται ακόμη και η εμπλοκή ανωτέρου κλιμακίου της εκπαίδευσης, που θα διαλευκάνει το ζήτημα.
Στην περίπτωση που από τις διαδικασίες αποκαλυφθεί πως οι εκπαιδευτικοί που …αντέγραψαν είναι οι μόνοι υπεύθυνοι, τότε αρμόδιος για τις πειθαρχικές τους διώξεις είναι ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Εάν όμως- αυτό θα πρέπει να ξεκαθαριστεί και να διερευνηθεί ενδελεχώς- είχαν εμπλοκή και μέλη του Συμβουλίου Επιλογής, τότε υπεύθυνη είναι η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, ακόμη και το Υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με τους κανονισμούς και τη νομοθεσία.
Σχολιάζοντας το θέμα ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Μαγνησίας κ. Σωκράτης Σαβελίδης επεσήμανε πως «δεν μπορούμε να σχολιάσουμε ως ΕΛΜΕ κάτι για τους εκπαιδευτικούς αν δεν πέσει φως στην υπόθεση. Ούτε βεβαίως και να αποδώσουμε ευθύνες. Εκείνο όμως που συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε είναι πως θα βρισκόμαστε στο πλευρό των εκπαιδευτικών και θα καταγγέλλουμε και θα δημοσιοποιούμε τα κακώς κείμενα».
Θα πρέπει να σημειωθεί πως οι υποψήφιοι για τις θέσεις Διευθυντών Σχολικών Μονάδων στη Μαγνησία είναι 152, ενώ όλη η εκπαιδευτική κοινότητα ανησυχεί εξαιτίας του ζητήματος που έχει ανακύψει.

Πηγή: ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ (ΒΟΛΟΣ), 21/7/2011



ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ,

ΔΙΑΔΙΑΚΑΣΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ

Read more...

Περί συνεντεύξεων υποψηφίων Διευθυντών Σχολικών Μονάδων και πάλι ο λόγος

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2011

από γνωστό site

Συνέντευξη για τις κρίσεις στελεχών εκπ/σης: Να σας πω καλύτερα ένα τραγουδάκι;

Είμαι καθηγήτρια,εθελοντικά "αποκεντρωμένη" σε νησί του Ιονίου. ΤΟΛΜΗΣΑ, χωρίς να έχω εντοπιότητα, να θέσω υποψηφιότητα για διευθύντρια σχολικής μονάδας στις προηγούμενες κρίσεις, αλλά και στις τρέχουσες.(Και για προΙσταμένη δ/νσης πέρυσι).

Την πρώτη φορά, είχα ρεκόρ μορίων, ήρθα δεύτερη με διαφορά ενός μόνο μορίου από τον πρώτο, μεταξύ τριάντα περίπου υποψηφίων που ακολουθούσαν με διαφορά. Δεν με έκαναν διευθύντρια γιατί, παρ' όλα τα προσόντα μου και τα σαράντα πέντε λεπτά που με ανέκρινε το ΠΥΣΔΕ, δεν είχα ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ και αυτό ήταν αρκετό.

Έμαθα στη συνέχεια (εκ των έσω) ότι η απόφαση του ΠΥΣΔΕ ήταν εξ αρχής ότι διευθυντές θα γίνονταν κατ'αρχήν όλοι όσοι ήσαν ήδη (προαποφασισμένο).'Άρα κάποιοι έπρεπε να μηδενιστούν στη συνέντευξη.

Πέρασε η τετραετία. Στο μεταξύ, άλλαξαν κυβέρνηση και υπουργοί και ήρθαν νέοι όροι στη ζωή μας, όπως "διαύγεια", "νέος τύπος συνέντευξης όπου όλα καταγράφονται" κλπ, που υποτίθεται ότι θα εξασφάλιζαν μια πιο αξιοκρατική στάση (τουλάχιστον), αν και στην Ελλάδα γνωρίζουμε καλά το ρόλο της συνέντευξης:Είναι το αντίθετο από ότι οπουδήποτε αλλού.
Πέρυσι πήρα μέρος και στις διαδικασίες για Προϊσταμένους Διευθύνσεων. Πάλι είχα περισσότερα μόρια από τον ένα και μοναδικό έτερο υποψήφιο. Πάλι βγήκα δεύτερη.

Και αφού άλλαξε ο τρόπος μοριοδότησης για τους Δ/ντές Σχολικών Μονάδων, βρέθηκα αυτή τη φορά στην ένατη θέση μεταξύ τριάντα δύο υποψηφίων, σε ότι αφορά τα μετρήσιμα μόρια.Αλλά πριν προλάβω να περάσω από την συνέντευξη, στην οποία εκτιμώ με την πείρα των τριάντα χρόνων μου στην εκπαίδευση ότι πήγα πολύ καλά, είχα ακούσει να κυκλοφορούν συγκεκριμένα ονόματα που προορίζονταν για συγκεκριμένα σχολεία και φήμες, δυστυχώς όχι ανυπόστατες, ότι πάλι θα προωθηθούν πρόσωπα που έχουν "προσόντα" κομματικά, τοπικιστικά και προσωπικά,και όλοι οι άλλοι θα βρεθούμε απ' έξω.

Και έτσι έγινε Σήμερα βγήκαν τα αποτελέσματα και φαίνεται με την πρώτη ματιά ότι το "μαγείρεμα" έγινε αριστοτεχνικά, με τόση λεπτομέρεια στη συνταγή για να μην τους ξεφύγει τίποτα και γίνει κατά λάθος διευθυντής κάποιος όχι δικός τους,ότι και αν σημαίνει αυτό, με τόση λεπτομέρεια που θα τη ζήλευε και ο Μαμαλάκης!

Και ερωτώ, την κ. Υπουργό, αν θέλει διαύγεια και σωστή στελέχωση, γιατί η βαθμολογία από την συνέντευξη δεν δίνεται αμέσεως στον κάθε ένα υποψήφιο αλλά βγαίνει αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία; Μήπως για να "μαγειρευτεί" καλά το αποτέλεσμα;

Θα έχουμε λέει και δικαίωμα ενστάσεων! Αυτό είναι το δεύτερο ανέκδοτο: Τις ενστάσεις θα εξετάσουν πάλι οι ίδιοι άνθρωποι! Ούτε ανώτερο όργανο, ούτε ένας άνθρωπος από κάπου αλλού, πχ από την περιφέρεια, από το υπουργείο, από το διπλανό νησί, κάποιος τέλος πάντων που θα εξασφάλιζε μια στοιχειώδη αντικειμενικότητα! Δηλαδή ότι και να κάνουμε κάποιοι υποψήφιοι, ασχέτως προσόντων, χαμένοι είμαστε "από χέρι"! Δεν υπάρχει διέξοδος.

Χρειάζεται τώρα εγώ να κάνω ρητορικά ερωτήματα όπως, γιατί δεν διορίζουν κατ' ευθείαν από τις αιτήσεις τους "δικούς τους", ό,τι και να σημαίνει αυτό, να ξεμπερδεύουμε, παρά μας ταλαιπωρούν με χαρτιά και συνεντεύξεις;Αφού είτε απαντήσουμε άριστα είτε πούμε ένα τραγουδάκι της αρεσκείας μας, το ίδιο είναι! Οι εκλεκτοί θα πάρουν καλό βαθμό, οι άλλοι θα μηδενιστούν.

Χρειάζεται να επισείσουμε την προσοχή της κ.Διαμαντοπούλου ότι το πραγματικά ωραίο σύστημα που εμπνεύσθηκε για να αποκτήσει η ταλαίπωρη παιδεία αυτής της χώρας καλύτερα στελέχη "μπάζει" από όλες τις μεριές και αυτό και ένας αδαής το καταλαβαίνει, αφ' ης στιγμής δεν υπάρχει ούτε ένας ουδέτερος κριτής στις επιτροπές,και υπάρχουν μόνο ντόπιοι,΄που κάνουν κυριολεκτικά ό,τι θέλουν, δηλαδή Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει; Η μάλλον το γνωρίζει η κ. Υπουργός και το υποθάλπει;

Μη μας εμπαίζετε κυρία Διαμαντοπούλου, αρκετά! Δεν σας τιμά να υποτιμάτε τη νοημοσύνη μας! Τουλάχιστον μην το κάνετε θέμα, πάρτε εκείνους που θέλετε με συνοπτικές διαδικασίες, τοποθετήστε τους εκεί που επιθυμείτε μέσω των γνωριμιών και των παρόμοιων άλλων τους ...προσόντων και τελειώνετε! Να γλιτώνουμε και την ταλαιπωρία οι υπόλοιποι και να ξυπνήσουμε και μερικοί ονειροπόλοι, που αποκτήσαμε προσόντα για να προσφέρουμε όσο μπορούμε περισσότερα στην παιδεία, που κανείς δεν έδωσε σημασία στα προσόντα αυτά και που πιστέψαμε ότι εσείς θα βάζατε τα πράγματα στη θέση τους!

('Αραγε τα ίδια γίνονται και στην Αθήνα;)



ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΣΑ:

ΠΑΝΤΟΥ!

Read more...

Για γέλια και για κλάματα η δήθεν "αξιοκρατική" επιλογή στελεχών κα Διαμαντοπούλου

Ολοένα και περισσότερες φωνές θα συναντήσουν αυτήν.

Κυρίως ανθρώπων με υψηλά τυπικά προσόντα που καρατομήθηκαν στις συνεντεύξεις προς όφελος αρβυλοφόρων "έμπειρων" που το μόνο τους προσόν είναι τα 8 της προϋπηρεσίας και καμμιά φορά τα "2" της ΤΠΕ...Αν έχετε το πολιτικό θάρρος δώστε στη δημοσιότητα απομαγνητοφωνήσεις να γελάσει και το παραδαλό κατσίκι.

Να τους χαίρεστε κυρία Διαμαντοπούλου και αν εσείς δεν ενδιαφέρεστε ΜΙΑ για την αξιοκρατία στην επιλογή στελεχών, αυτοί που έχουν προσόντα και μπορούν να εξυπηρετηθούν και αλλού και αλλιώς, δεν ενδιαφέρονται 10.

Καλή τύχη με το νέο σχολείο, θα την χρειαστείτε!

Read more...

Ενδεικτικές απαντήσεις στις «μελέτες περίπτωσης» για την συνέντευξη των ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Ενδεικτικές απαντήσεις σε μελέτες περιπτώσεων κατά την διαδικασία της συνέντευξης υποψηφίων Διευθυντών, μπορείτε να δείτε στα blogs:

logothetis63

http://plataros.blogspot.com/

Ενδεικτική βιβλιογραφία από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο για τους υποψηφίους Διευθυντές Σχολείων

Ανακοίνωση των θεμάτων «Μελέτης Περίπτωσης» για τους υποψηφίους Διευθυντές σχολικών μονάδων από το Υπ. Παιδείας

Read more...

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP