Από το Blogger.

Σχετικά με τις αποσπάσεις των εκπαιδευτικών, της Καλλιόπης Σβάρνα

Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

http://www.alfavita.gr/artro.php?id=6383



Αγαπητό alfavita, καταρχήν αποτελεί ευτύχημα για την εκπαιδευτική κοινότητα το ότι υπάρχει αυτό το ηλεκτρονικό βήμα για να μπορούμε να εκφραζόμαστε ελεύθερα και να ανταλλάσσουμε απόψεις. Θα μπω στο θέμα αμέσως. Ανήκω σε μια γενιά εκπαιδευτικών που διορίστηκαν με το διαγωνισμό και τώρα πλέον αγωνίζονται για την πολυπόθητη μετάθεση. Είμαι μαχόμενη εκπαιδευτικός τα τελευταία 6 χρόνια που σημαίνει ότι έχω υπηρετήσει κανονικά σε όλες μου τις θέσεις! Σαν εμένα και πολλοί άλλοι νέοι συνάδελφοι. Ακούσαμε φέτος-για μία ακόμη φορά-υποσχέσεις για μείωση αποσπάσεων. Και εκ του θαύματος βλέπουμε να συμβαίνουν τα ακριβώς αντίθετα! Το Υπουργείο δεν πραγματοποιεί μεταθέσεις σε πολλούς νομούς με το πρόσχημα ότι δεν υπάρχουν ανάγκες. Και αμέσως μετά για μικροπολιτικούς λόγους προχωρεί σε σωρεία αποσπάσεων!!! Το σφάλμα μας; Άλλοι δεν είμαστε παντρεμένοι, άλλοι δεν έχουμε "αρκετά" παιδιά ή απλά καλό ΒΥΣΜΑ. Είναι ντροπή κάποιοι μονίμως να ευνοούνται ενώ κάποιοι να αποτελούν τον τελευταίο τροχό της αμάξης του εκπαιδευτικού άρματος! Και υπηρετούμε κανονικά και δεν μπορούμε να μετατεθούμε! Πού είναι η ορθολογική διαχείριση του προσωπικού κυρία Υπουργέ και κύριοι συνδικαλιστές;Ευχαριστώ που μου δόθηκε η ευκαιρία να ακουστώ αν και φοβάμαι ότι τα λόγια μου θα είναι φωνή βοώντος "εν τη ερήμω".
Καλλιόπη Σβάρνα ΠΕ02

Δημοσίευση σχολίου

About This Blog

Blog Archive

  © Blogger template The Professional Template II by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP